Bankomati

Bankomati UniCredit Banke Vam omogućavaju da nezavisno od radnog vremena ekspoziture i bez stajanja u redu, obavite osnovne bankarske transakcije lakše, jednostavnije i brže. U mreži od ukupno 147 bankomata rasprostranjenih na 126 lokacija, transakcije koje su Vam na raspolaganju možete obaviti 24 sata 7 dana u nedelji.
  • Servisi
  • Vrste bankomata

Lokacije bankomata

Na svim bankomatima možete da podižete gotovinu i da proverite raspoloživa sredstva po kartici. UniCredit Banka je nedavno predstavila i mrežu bankomata na kojima se pored standardnih servisa, mogu koristiti i dodatni.
A tu je i još jedna novina!

Kao rezultat saradnje UniCredit Banke i Naftne industrije Srbije, realizovana je jedinstvena ponuda na našem tržištu – bankomati UniCredit Banke na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama.

Ako ste do sada na benzinskim stanicama mogli da se osvežite i da dopunite rezervoar vašeg ljubimca, od sada ćete moći da dopunite Vaš budžet i obavite druge transakcije po želji.

Na raspolaganju Vam je ukupno 40 bankomata na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama.

Svi servisi dostupni na bankomatima banke mogu se podeliti u dve grupe:

Servisi koji su dostupni isključivo uz prisustvo kartice

  • Podizanje gotovine
  • Upit stanja
  • Dopuna mobilnih telefona
  • Plaćanje računa
  • Uplata na račun


Za servise koji se koriste isključivo uz prisustvo kartice neophodno je prvo ubaciti karticu i ukucati PIN broj koji ste dobili prilikom preuzimanja kartice. Nakon toga možete izabrati jednu od opcija koje imate na raspolaganju. Nakon svake zaključene transakcije dobijate slip - potvrdu sa svim detaljima transakcije, bilo da se radi, recimo o podizanju novca ili plaćanju računa.

Plaćanje računa

Nakon unosa PIN-a, imate mogućnost da na prvom ekranu izaberete opciju „Plaćanja“, nakon čega sledi ekran na kojem birate koju vrstu računa plaćate: komunalije, telefon, struja, račun za mobilni telefon. Uslov za plaćanje računa je da sam račun sadrži bar kod. Na ponuđenom ekranu bankomata birate opciju računa koji želite da platite i nakon toga račun prinosite bar kod čitaču. Nakon očitavanja bar koda, neophodno je da proverite podatke prezentovane na ekranu (ime i prezime, poziv na broj i iznos), a potom da potvrdite ili otkažete plaćanje. Nakon uspešno izvršene transakcije, dobijate potvrdu o plaćenom računu, posle čega imate mogućnost da nastavite, odnosno izvršite plaćanje nekog drugog računa.

Dopuna mobilnih telefona

Transakcija dopune mobilnih telefona podrazumeva izbor opcije „GSM dopuna“ na početnom ekranu, a potom i izbor mobilnog operatera (ekrani operatera međusobno se razlikuju). Nakon izbora operatera, birate iznos dopune i unosite broj mobilnog telefona, posle čega dobijate potvrdu o uspešnosti gsm dopune.

Uplata na račun

Uplata na račun podrazumeva uplatu sredstava na račun vezan za karticu kojom se zaključuje transakcija. Kao i kod već opisanih servisa, na inicijalnom ekranu vršite izbor željene transakcije putem opcije „uplata“, nakon čega polažete novčanice u predviđeni otvor na bankomatu. Bankomat povlači novac i vrši njegovu validaciju (provera ispravnosti novčanica), a potom i kalkulaciju (brojanje). Sledi ekran koji pruža informaciju o iznosu koji je položen u bankomat, što Vi treba da potvrdite ili otkažete.

Menjačnica

Menjačke transakcije ne zahtevaju prisustvo platne kartice i dostupni su i klijentima UniCredit Banke, kao i onima koji to nisu. Ukoliko želite da koristite menjačnicu, potrebno je da na ekranu menjačnice izaberete jezik i valutu koja je predmet konverzije. Za sada je moguća isključivo konverzija stranih valuta u domaću i to: EUR, USD i CHF u RSD. Nakon ubacivanja novčanica koje su predmet zamene, vrši se provera novčanica i kalkulacija, a potom su dostupne informacije o kursu valute koja je predmet transakcije i iznosu u dinarima.

Plaćanje računa, dopuna mobilnih telefona i uplate dostupni su isključivo klijentima UniCredit Banke i korišćenje navedenih servisa je potpuno besplatno. Podizanje gotovine debitnim platnim karticama UniCredit Banke je takođe besplatno, dok se podizanje gotovine kreditnim karticama UniCredit Banke naplaćuje u zavisnosti od vrste kartice kojom se vrši upit, prema posebno utvrđenom tarifniku koji možete pronaći na sajtu banke, www.unicreditbank.rs u delu Opšti uslovi poslovanja. Upit stanja na bankomatima UniCredit Banke, bilo kojom platnom karticom UniCredit Banke, se naplaćuje 15 dinara po transakciji.

U zavisnosti od raspoloživih servisa u našoj mreži su dostupne tri vrste bankomata:

Super ATM – Multifunkcionalni bankomat koji omogućava:


  • Promenu PIN-a
  • Podizanje gotovine
  • Upit stanja
  • Plaćanje računa
  • Dopunu mobilnih telefona
  • Uplata na račun
  • Menjačke transakcije (menjačnica)

Barkod bankomat koji omogućava:

  • Promenu PIN-a
  • Podizanje gotovine
  • Upit stanja
  • Plaćanje računa

Standardni bankomat koji omogućava:

  • Podizanje gotovine
  • Upit stanja

Na našim bankomatima mogu se platiti računi sledećih partnera*:

  • Infostan
  • Pošta NET
  • Telekom
  • Telenor
  • VIP mobile
  • IKOM
  • JKP Informatika
  • PoštaNet
  • Orion Telekom
  • EPS Snabdevanje
  • JP Stan Užice

S obzirom na to da je UniCredit Banka jedan od pionira na srpskom tržištu kada su u pitanju multifunkcionalni bankomati, želeli bismo da napomenemo da kontinuirano radimo na proširenju baze partnera, kako bismo Vam obezbedili mogućnost plaćanja što većeg broja računa, jer je ova usluga besplatna. Na ovom sajtu bićete pravovremeno informisani o svim novim partnerima.

Bankomati UniCredit Banke sadrže tehnološki napredne vidove zaštite od prevare kako bi se korisnicima obezbedila maksimalna sigurnost i efikasnost prilikom korišćenja dostupnih servisa.

*Konsultujte spisak bankomata da biste proverili koje račune možete platiti na određenim lokacijama.

Mobile Phones

M Banking

Obavite bankarske transakcije bilo kad i bilo gde, od kuće, na poslu, dok ste u šetnji po gradu ili na pauzi za ručak, u zemlji i inostranstvu. Sa elektronskim bankarstvom UniCredit Banke sve je mnogo lakše.

ili ili