Odgovori

na važna pitanja

Pronađite odgovore uz pomoć pretrage

Detaljnije

Najčešće postavljana pitanja

Ovo su odgovori na vaša najčešća pitanja u vezi sa našim servisima elektronskog bankarstva

  • FAQ
1. Šta se dešava ukoliko aplikacija ne prihvati instrukcije/prijavi grešku? Da li će mi biti naplaćen nalog koji prijavljuje grešku prilikom slanja? Ako pogrešim, kako mogu da ispravim grešku/povratim novac? Da li je moguće stopirati nalog?
2. U kojim vremenskim intervalima prolaze nalozi u toku dana?
3. Koliko mi je vremena potrebno za obavljanje jedne transakcije putem bilo kog elektronskog kanala?
4. Da li je moguće proveriti stanje na računu?
5. Kako da kreiram nalog za eBanking ili mBanking i pokrenem aplikaciju?
6. Kako da popunim nalog za plaćanje putem eBanking-a i mBanking-a?
7. Kako da se ulogujem? Šta da radim ukoliko ne mogu da uđem na svoj nalog?
8. Da li mi korišćenje elektronskog bankarstva štedi novac? Da li postoji provizija, i ako postoji koliko iznosi?
9. Da li dobijam potvrdu o realizovanom nalogu za plaćanje, odnosno kako mogu da budem siguran/sigurna da je nalog zaista izvršen?
10. Da li neko može da uđe u moj nalog?
11. Da li mogu da imam evidenciju realizovanih uplata/isplata na mom nalogu?
12. Koji je maksimalan iznos i broj naloga koje mogu da platim u toku jednog dana i da li postoji mogućnost da se limiti izmene?
13. Kako da izmirim obaveze po svojoj kreditnoj kartici preko bankomata/eBanking-a/mBanking-a?
14. Da li mogu da plaćam račune koji nisu na moje ime i na koji način?
15. Kome mogu da se obratim ukoliko imam neko pitanje ili problem?
16. Ukoliko koristim mBanking i eBanking u inostranstvu, da li se to dodatno naplaćuje i koliko?
17. Koliko iznosi provizija za podizanje novca sa bankomata UniCredit Banke u inostranstvu?
18. Kako da konvertujem valutu?
19. Koje valute su dostupne na bankomatima UniCredit banke?
21. Prilikom pokušaja podizanja gotovine na bankomatu, novac mi nije isplaćen, a račun je zadužen. Za jednu kupovinu, račun mi je više puta zadužen za isti iznos. Transakcija karticom nije uspela, račun je plaćen gotovinom, a transakcija po računu je ipak realizovana i zadužila mi je račun. Šta raditi u ovakvoj situaciji?
20. Šta da radim ukoliko mi bankomat proguta karticu?
22. Šta se dešava kada u toku transakcije na bankomatu (plaćanje računa, uplata na račun i slično) utvrdim da nemam dovoljno novca na računu da izvršim transakciju do kraja?
23. Da li se naplaćuje provizija za transakcije na bankomatu?
24. Kako da uplatim novac preko bankomata? Kako da platim račun preko bankomata?
25. Koje sve kartice prihvataju bankomati UniCredit Banke?
26. Šta ako 3 puta pogrešim PIN? Šta ako zaboravim PIN/lozinku? Da li mogu i kako da promenim PIN?
27. Da li mogu da povećam limit za podizanje novca na bankomatu i kako?
28. Kako da izmirim obaveze po svojoj kreditnoj kartici preko bankomata/e banking-a/m banking-a?