U slučaju prijavljene greške, nalog neće biti naplaćen. Ukoliko plaćate putem eBanking-a transakciju je moguće prekinuti/otkazati nekoliko minuta nakon potpisivanja, ukoliko plaćate putem mBanking-a transakciju nije moguće stopirati. U slučaju pogrešne uplate kod eBanking-a i mBanking-a procedura povraćaja sredstava je ista kao u slučaju greške kod plaćanja ‘’živih’’ naloga (uplatnice i virmani). I na bankomatu, svaka transakcija se može stopirati u određenom trenutku (potrebno je slediti uputstva i poruke na ekranu).
Nalozi prolaze u skladu sa definisanim vremenima za obradu naloga od strane Narodne banke Srbije, a više informacija o tome možete pronaći na sajtu Narodne banke Srbije.
Logovanje na eBanking i mBanking aplikacije možete izvršiti uz pomoć Vašeg korisničkog imena i:
- Kreiranog pina za mobilnu aplikaciju
- Generisanjem tokena za internet aplikaciju
Za više informacija pogledajte Digitalnu sekciju na našem sajtu.
U slučaju da imate problema sa prijavom na sistem, možete da kontaktirate banku putem telefona, elektronske pošte ili putem chat-a.
Služba tehničke podrške:
011 3028 623
011 3028 624
eMail adresa: gws@unicreditgroup.rs
Korišćenjem elektronskih usluga UniCredit Banke ćete uštedeti novac, ali i dragoceno vreme. Korišćenje same aplikacije je besplatno dok sve provizije možete pogledati u tarifniku banke.
Potvrdu o izvršenom nalogu je moguće dobiti za uplatu izvršenu preko eBanking-a i bankomata. Nakon svakog izvršenog plaćanja na eBanking-u pojavljuje se ekran na kome postoji informacija da je nalog potpisan, odnosno sproveden, a ukoliko Vam je potrebna i potvrda možete da je odštampate sami ili obezbedite u ekspozituri. U eBanking-u i mBanking-u imate mogućnost da pregledate istoriju svih svojih transakcija. Nakon svake transakcije na bankomatu, korisnik kartice dobija slip (potvrdu) koji sadrži detalje transakcije i koje je u obavezi da čuva i prezentuje u slučaju reklamacije.
S obzirom na to da se prilikom logovanja koristi najsavremenija vrsta zaštite, ne postoji mogućnost da Vam neko uđe u nalog. Naravno, ovo ne važi u slučaju da Vi nekome date informacije o svom nalogu, odnosno korisničko ime i lozinku.
Sistem čuva sve Vaše uplate/isplate od prvog dana korišćenja. Takođe postoji i mogućnost da pregledate istoriju transakcija za određeni period, za određeni broj dana unazad, ili za određeni broj transakcija, kako bi Vam se olakšala pretraga.
Postoji dnevni i transakcioni limit za eBanking i za mBanking. Za oba servisa važe ista pravila i servisi praktično dele taj limit. Maksimalni broj transakcija i visina limita na dnevnom nivou na bankomatu zavisi od vrste platne kartice. Limit možete da promenite, tako što ćete putem eBanking servisa poslati poruku sa iznosom željenog limita. Ukoliko koristite samo mBanking servis, neophodno je da zahtev za promenu limita podnesete u ekspozituri.
Dovoljno je da popunite standardan nalog za plaćanje putem eBanking ili mBanking servisa, odnosno uplatom sredstava na kreditnu karticu na odgovarajućem bankomatu.
Služba tehničke podrške:
- 011 3028 623
- 011 3028 624
eMail adresa: gws@unicreditgroup.rs
Pitanja koja se odnose na platne kartice i bankomate možete uputiti na:
- 011 3028 899
- 011 3028 550
Usluga se ne naplaćuje dodatno ukoliko je koristite u inostranstvu, osim što Vam eventualno može biti naplaćen trošak intenet saobraćaja, što zavisi od provajdera te usluge.
Podizanje gotovine na bankomatima UniCredit grupe u inostranstvu je bez naknade za korisnike debitnih kartica, dok se korisnicima kreditnih kartica ta usluga naplaćuje. Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate.
U ovom trenutku imate mogućnost kupovine i prodaje valute i preko eBankinga i preko mBankinga. Kupovina, odnosno prodaja valute u mobilnoj aplikaciji se inicira sa istog mesta odakle se vrše i plaćanja. Za više informacija pogledajte Digitalnu sekciju na našem sajtu.
Na bankomatima UniCredit Banke dostupna valuta su dinari (RSD). Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate.
U ovim slučajevima potrebno je što pre javiti se ekspozituri UniCredit Banke, gde će vas zaposleni uputiti u neophodnu proceduru za pokretanje reklamacije. UniCredit Banka će u najkraćem mogućem roku izvršiti potrebne provere i rešiti ovakve situacije. Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate.
U tom slučaju neophodno je da se obratite Vašoj matičnoj ekspozituri ili na gore pomenute brojeve telefona 011 3777 888. Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate.
U slučaju da nemate dovoljno sredstava da karticom na bankomatu platite račun, transakcija će biti odbijena i dobićete poruku na ekranu da predmetnom karticom izabrana transakcija nije moguća usled nedostatka sredstava. Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate.
Provizija za plaćanje računa na bankomatima i za podizanje gotovine debitnim karticama se ne naplaćuje na bankomatima UniCredit Banke, ukoliko koristite bankomat neke druge banke naknadu možete proveriti u tarifniku na sajtu banke, www.unicreditbank.rs, a za transakcije upita stanja i podizanja gotovine kreditnim karticama naplaćuje se provizija, saglasno važećoj Tarifi naknada Banke. Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate.
Putem kartice na bankomatu možete obaviti plaćanje računa, uz uslov koji podrazumeva postojanje bar koda na samom računu. Dovoljno je da ubacite karticu, unesete Vaš PIN, na ekranu izaberete račun koji želite da platite i prinesete račun bankomatu, kako bi se očitao bar kod, nakon čega će se na ekranu bankomata pojaviti detalji transakcije (ime i prezime uplatioca, iznos i žiro račun). Neophodno je da korisnik kartice potvrdi tačnost navedenih podataka, nakon čega će dobiti slip (potvrdu) sa detaljima predmetne transakcije. Uplata novca na bankomatu vrši se tako što na inicijalnom ekranu vršite izbor željene transakcije putem opcije „uplata“, nakon čega polažete novčanice u predviđeni otvor na bankomatu. Bankomat povlači novac i vrši njegovu validaciju (provera ispravnosti novčanica), a potom i kalkulaciju (brojanje). Sledi ekran koji pruža informaciju o iznosu koji je položen u bankomat, što Vi treba da potvrdite ili otkažete. Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate.
Na bankomatima UniCredit Banke moguće je koristiti kartice koje imaju logo MasterCard, Maestro, Visa i Visa Electron koje su izdale domaće i strane banke, kao i nacionalnu DinaCard platnu karticu. Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate.
Kada govorimo o e banking-u, ukoliko tri puta zaredom pogrešite PIN, “token” će se zaključati i da biste ga ponovo aktivirali, neophodno je da odete do najbliže ekspoziture. U slučaju da želite da promenite PIN, obratite se službi tehničke podrške:
U slučaju da Vam se zaključa m banking servis, molimo Vas da se obratite ekspozituri koja će Vam obezbediti novu aplikaciju i aktivacioni kod. Inače, u samoj aplikaciji postoji mogućnost promene PIN-a za m banking servis.U slučaju da blokirate ili zaboravite PIN vezan za Vašu platnu karticu potrebno je da se obratite Vašoj matičnoj ekspozituri. Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate, mobilno bankarstvo i internet bankarstvo.
Ukoliko želite da povećate limit za podizanje gotovine, neophodno je da popunite odgovarajući Zahtev u Vašoj matičnoj ekspozituri. Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate.
Dovoljno je da popunite standardan nalog za plaćanje putem e banking ili m banking servisa, odnosno uplatom sredstava na kreditnu karticu na odgovarajućem bankomatu. Za više informacija pogledajte naša video uputstva za bankomate, mobilno bankarstvo i internet bankarstvo.